woensdag 15 februari 2012

Voor een nieuwe taverne in de Pinte zoek ik een hulpkok of keukenmedewerker die zelfstandig kan werken aan snacks en kleine gerechtjes.Je moet stipt en ordelijk zijn, creatief...Meer info mail me. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 2 zoekertjes van Bosmans Bosmans: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62736599 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Ik zoek: Weekendwerk/vakantiew... Ik zoek: Zelfstandig chauffeur Ik zoek: Nog tijd voor vaste o... Ik zoek: Werk of weekendwerk Ik zoek: Hondenoppas bij u thu... 6 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/jobs"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '6020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: