zondag 10 juni 2012

Aangekocht bij Coolblue, Smartphoneshop op 30-03-2012 aan ¤ 599,00 met beste case ter waarde van ¤ 49,95 - aankoopbewijzen in mijn bezit en 2 jaar garantieGEGARANDEERD nog als in volledige nieuwstaat te beschouwen, zoals steeds met mijn toestellen is ook deze perfect onderhouden. Werd amper gebruikt.Fantastisch toestel, het vlaggeschip van HTC, hierbij enkele kenmerken:* razendsnelle quadcore processor, maar liefst 1,5 GHz * geschikt voor spelen van games in HD* beats audio voor vollere weergave van muziek, uitstekende muziekspeler* fantastisch super-LCD2 scherm * 8 megapixel fotocamera (binnen 0,7 seconde gebruiksklaar)* camera geschikt om films op te nemen in Full HD (1080p)* android 4.0* gratis dropboxDe reden van verkoop: ik vind het toestel iets te groot, temeer omdat ik nooit films bekijk op mijn smartphone. De grootte van de iphone 4s is voor mij meer dan voldoende.Ik verkoop het toestel voor de VASTE prijs van ¤ 475 INCLUSIEF de hoogwaardige Melkco Leather Case (ter waarde van ¤ 49,95 !!). Op een lager bod wordt niet gereageerd, ook niet op een lager bod voor toestel zonder case !!Hoewel de HTC veel meer te bieden heeft dan een iPhone 4s wil ik mijn toestel toch ENKEL inruilen - mét opleg van ¤ 50,00 tot max ¤ 75,00 van mijn kant - voor een iPhone 4s mits deze voldoet aan volgende kenmerken: * nieuw in gesealde verpakking* 16 Gb* zwart* Belgisch * simlock vrij* mét aankoopbewijs (uit een Belgische gekende winkel) én lopende garantieGraag enkel serieuze reacties en enkel per e-mail.Het toestel kan worden afgehaald:* enkel op donderdag tussen 9 en 15 u 30 bij mij thuis in Dendermonde* IN het NMBS-station Brussel Noord (taverne North Express) ts 12 en 13 u* op afspraak op een ander uur en andere plaats Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Geert: - Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 65358913 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='multimedia_telefonie'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/telefonie"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '4080', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: